jeudi 12 septembre 2024

3714 خامنه ای و میراث جهانی سرمایه گزاری و پرستو و لابی سازی هاشمی رفسنج...

میراث جهانی هاشمی رفسنجانی -بعنوان رئیس محمع تشخیص مصلحت نظام- از سرمایه و نفوذ و لابی و پرستوهای در رختخواب همه برای سید علی خامنه ای که یکسال توانست با اسرائیل بجنگد.
Après avoir vu ce film, Ali Khamenei a déclaré : « Je veux aussi ces choses. J'irai sur la ligne de paix avec Israël après la démission de Bibi. »
سید علی خامنه ای با دیدن این فیلم گفت من رهبر شیعیان علوی و فاطمی و زیدی و اسماعیلی و اثنی عشری و مهدویه و حجتیه و. حماس و حشد شعبی و جیش مهدی و و در جهان هستم و این شاه محمد فقط امیر المومنین مراکش هست و سران یهودی جهان ایجوری دستش را میبوسن؟ من هم دوست دارم ایجوری ها رو ....  فلذا این بنیامین یتان یاهو استعفا بده تا من پروژه فلسطین اسراییل را از زیر تشکم در بیاورم و بروم تو خط صلح با برادر و پسر عمو جانم حضرت عزارائیل که ما اسرايیل تلفظش میکنیم و مینویسیم.
خامنه ای در خواب اوستا آمده و گفت من به پزشکیان گفتم که هفته دیگه این حرفهای مرا یک جورهایی به نحوه داش مشتی ها و هنرپیشه های لوطی و سبک قیصری در سازمان ملل مطرح کنه
کل برنامه
All IS Here:  www.iran.pm
و نیز در تلگرام تازه ترین برنامه
@awesta7000
و همه چهل و پنج سال تلاش را در یک سایت ببین و به دیگران معرفی کن
#سیاوش_اوستا
#david_abbasi
فیسبوک و اینستا و تویتر و واتساپ و یوتوب سیاوش اوستا را با اوستا هفت هزار پیدا کنید
@awesta7000_david.abbasi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire